FULL AV ENERGI! 3T Ilsvika neste.

Herre min dag, det er fredag og kroppen er full av energi. Jeg våknet før alarmen og kroppen er skikkelig uthvilt. Det var ikke så dumt like vel å prioritere det å være med på en time i dag, enn det å trene selv. For nok søvn er også veldig viktig. Startet dagen med å skrubbe dassen og vaske badet. Støvsuget litt og vasket klær. Ikke rart jeg har masse energi da, eller?

 

Sponset innlegg.

 

Og enda en grunn til det er at jeg lurer kroppen min til å tro at den er skikkelig klar for å bli pisket rundt. Jeg skal nemlig på 3t Ilsvika og være med på en time som flinkeste Tommy har, som er Tabata 55.Det er jo i seg selv en time der man skulle ønske at man fortsatt satt med hodet i dassen og skrubbet, eller var hjemme og gjorde mer husarbeid. Men, det gjør godt etterpå. Det skal gjøre litt vondt for at det skal gjøre godt.

 

Først skal jeg hive i meg en banan og en NOKA Sport Shake før det blir trening. Næring før trening er et must for meg. Uansett om økten er intensive eller ikke.

 

Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Ha en super fin dag.

 

 

#Noka #Nokadietten #Sponset #Sponsor #Tips #Frokost #Lunsj #Mellommåltid #Reklame #Hverdag #Jun i#Foto #Diett #Kropp #Muskler #Overkropp #Blogg

-Randi Annette-

 

 

3 kommentarer
    1. Så digg det må være å ha mye energi! Jeg er blitt en natterangler uten sidestykke, og er trøttere og trøttere for hver dag som går 🙂 Men helt og holdent min egen skyld da. Nå skal jeg uansett ta meg en løpetur i marka. God helg da! Og god trening!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg