Hodepine fra en annen verden.

Jeg holdt på å gå på veggen opp til flere ganger i helgen, og jeg kjenner at det sniker seg innpå inni mellom . Jeg snakker om en forferdelig hodepine. Jeg har aldri slitt med hodepine før, men den kommer snikende. Selv tror jeg det er sola da jeg myser litt. Men, det å bruke solbriller over lengre tid gjør det ikke bedre. Jeg er overbevist om at solbrillene er litt for stramme og at de legger et ekstra trykk på hodet mitt. Hodepinen har i så fall kommet etter det, har jeg merket meg.

 

Nå er jo sommerferien min over også, så nå må jeg være klar for jobb. Passer ikke å bli dårlig nå, liksom. Trist blir jeg også av tanken på at sommeren synger på det siste verset. Nå er det høsten som står for tur. Kjenner at jeg ikke er så klar for den enda jeg.

 

 

Tiden flyger og det er ikke stort å gjøre med det. Det viktigste er vel å nyte de dagene man får, og rett og slett gjøre det beste utav det. Høsten er fin den, men jeg har jobbet veldig mye og kun hatt en ferie uke i juli og nå i august. Men, jeg har valgt det selv. Det skal sies at den uken jeg hadde nå i august føltes ut som en to ukers ferie. Det har vært mye flotte opplevelser, så det er sikkert det som gjør det.

 

Nå må jeg spise frokost og etter hvert sykle til jobb. Håper dere får en fin start på uken.

 

Ha en fantastisk dag.

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg