Lyst på hennatatovering?

Det er ingen tvil om at dette er hot om dagen. Jeg har sett mer og mer av henna tatoveringer, og nå på lørdag 2 juli, vil min sponsor Novus Velvære få besøk av en Henna-artist som vil være der fra klokken 10.00 – 16.00. Disse timene kan kun bookes ved å sende melding til Novus Velvære og kan bookes allerede nå. Prisene er fra 300- 500 kr, avhengig av design.

Siden henna- artisten bruker tid på å reise til Trondheim og besøke Novus Velvære, vil disse timene være bindende. 

 

Sponset innlegg.

 

Personlig så har jeg ikke noen tatoveringer, så dette kunne vært en mulighet for min del bare for å ha prøvd det. Og det ville bare ha vært for en periode. Men, jeg er nok litt for pysete. Og bra er det at vi er forskjellige.

 

Det er rød Henna, (og sort Jagua) som benyttes. Ikke den sorte henna som er kjent for å inneholde det allergifremkallende stoffet PPD, og som oftest brukes i utlandet. Det kan være greit å vite dersom man skulle være i tvil.

Har du noen gang hatt en slik tatovering, eller kunne du ha tenkt deg det?

 

Harald Hårfagres gate 9 er adressen der Novus Velvære holder til. Og telefonnummer for bestilling er 915 16 345. Selv skal jeg tilbake dit å sette på nye negler på fredag. Da blir det forlengelse og en annen farge. Gleder meg.

 

For å følge meg enda tettere, følg meg på instagram og min egen bloggside på facebook. Linkene finner du under.

 

Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Ha en super fin dag.

 

#trend #Mote #shellac #negler #negledesign #nailart #naildesign #neglelakk #DIY #fashion #Helse #velvære #henna #instahenna #tatovering #tatoo

-Randi Annette-

 

9 kommentarer

Siste innlegg