Øvelse gjør mester, sies det.

Det begynner sakte, men sikkert å gå opp for meg at jeg nå har en uke med ferie. Selv om ferien ikke blir slik som jeg hadde sett for meg, får jeg bare gjøre det beste utav det. Det er ikke annet å gjøre med det. Uansett, det var godt å sove ut og jeg sov til klokken var nesten 10.00. Det har ikke skjedd på flere uker at jeg har sovet så lenge. Jeg greier ikke å ligge mer enn til 09.00, for jeg føler jeg ikke har tid til å la dagen gå ifra meg. Mange liker å sove til tolv også, men jeg blir stresset av å ligge for lenge.

 

 

Jeg startet dagen med trening med kjæresten min som kom på besøk i helgen. Øvelsene jeg tok i dag gikk på overkroppen, og jeg har allerede lagt ut en video på instagram, @randiae, men jeg legger den også ut her. Jeg gjorde følgende:

 

Første runde, 5 kg og 3 stk

Andre runde: 2,5 kg og 5 stk.

Siste runde: Egenvekt, 6 stk

video:xiaoyingvideo1467549630448

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva tenker du om pullups? Mestrer du den? Jeg synes den er skikkelig tung, men øvelse gjør mester, sies det.

 

Nå skal jeg reise til Frøya og ta en uke med ferie i havgapet. Ha en fortsatt fin helg.

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg