Tid for å være litt supertante.

I dag startet dagen min allerede klokken sju, med tanke på søvn, men jeg lå til klokken var åtte. Det er en med gravemaskin som holder på utenfor huset til svigers, så den vekket meg svært tidlig. Men, som jeg alltid sier – dagen må starte tidlig, ellers føles det ut som at jeg har sovet vekk mange timer. 

I dag startet dagen med lek klokken 08.00 og da var det gjemsel. Jeg lo skikkelig fordi jeg lå bak noen soffaputer uten at barna så meg. Jeg lo skikkelig godt da. Jeg er jo ikke så stor, men at jeg var så liten, det trodde jeg ikke.

 

 

Ellers har vi vært på butikken, en lekeplass og tegnet i hagen.

 

 

Stolt kunne de vise fram tegningene sine. Is, hus og båt var noe av det som kom ned på papiret.

 

Emrik, i sin kule stil. 

 

Ingenting er som litt kos innimellom. Det varmer tante Randi Annettes hjerte.

 

Nå når kjæresten min har kommet hjem fra jobb, skal jeg nyte tid kjærestetid. Det er viktig det også – kjenner jeg. Deilig med feire, sol og sommer.

 

Og om litt – trening.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg