Nydelig frokostmorgen med tantebarn.

I dag startet dagen en halvtime senere enn i går, nemlig halv ni. Jeg fikk en god natt med søvn, og jeg var klar for en ny dag med tantebarna. Når jeg inntok et godt måltid av NOKA og en kopp kaffe, fikk jeg masse tegninger av flinke tantebarn.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

NOKA musli og en kopp kaffe er en god start på dagen. 

 

Og noen spiser nugatti.

 

Litt husarbeid må også til da det blir litt smuler på gulvet. Men, da helst uten lyd. Jeg husker selv da jeg var liten. Støvsugeren bråket fryktelig, så den var hyggeligere uten lyd.

 

Om litt skal vi ut å leke i parken, og deretter skal vi bake boller. Ferie er og forblir god. Fint vær har det vært også. Nå er det litt skyer, så jeg håper solen titter fram om litt.

 

Følg meg og bloggen tettere, Instagram: @Randiae

Bloggsidehttps://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Ha en super fin dag.

 

#Noka #Nokadietten #Sponset #Sponsor #Tips #Frokost #Lunsj #Mellommåltid #Reklame #Ferie #Foto #Diett #Kropp #Muskler #Overkropp #Blogg

-Randi Annette

4 kommentarer

Siste innlegg