Uendelig kjærlighet.

Nå har jeg reist ifra mine tantebarn, og når jeg ser tilbake på bildene av de, må jeg si at jeg er veldig glad jeg har de i livet mitt. De siste dagene har jeg ledd masse, jeg har også brukt den strenge stemmen min og jeg har fått masse kos. Bare se på de skjønne tantebarna mine.

Uendelig kjærlighet.

 

 

Som et modig og tøft barn, må man regne med litt blåflekker. William syklet seg av forleden, så han ser litt skummel ut med den mørke skyggen rundt øye sitt. Det å lage grimaser når tante skal ta bildet, er noe han elsker.

 

Denne har vi lekt oss masse med  i dag. Jeg gjorde ikke annet enn å løpe inn og ut for å fylle på vann. Noe Emrik satte stor pris på. 

 

 

Nå er jeg hjemme til pappa på Mausund, og her blir jeg til søndag. Resten av ferien blir her, og det skal bli godt. Selv om jeg savner tantabarn og ikke minst min kjæreste som jeg også reiste ifra i dag. Håper jeg ser han til helgen, ellers blir det to uker til jeg ser han igjen. Men, det er bare å bite tennene sammen, nok en gang. 

 

Håper dere har hatt en fin dag, og at dere får en fin kveld videre.

 

#foto #familie #venner #helse #bilder #Blogg #samfunn #Juli #Sommer #Ferie #sommerferie #Far #Kjæreste #Pappa #reise #Opplevelse

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Henriette Celin: Ja. Det ble vannkrig mellom de voksne. Barna fikk beskjed om at det ikke var lov til å sprute på andre. Så – ikke helt rettferdig kanskje men; -)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg