Fra burpees til Morgan Sulele.

 

Dagene blir fort fulle med gjøremål selv om det er ferietid. Jeg for min del startet dagen i går med en liten fotoshoot og en treningsøkt. Sistnevnte varte i omtrent 10 minutter. Ikke mange minuttene og det er kanskje på grensen til å kan kalle det for en treningsøkt. Men, jeg fikk opp pulsen og jeg ble skikkelig svett. Det ble øvelser som bulgarske utfall, dips, pushups, to ulike mageøvelser og helt til slutt, burpees. Dette utførte jeg i tre runder, med en veldig kort pause Videoene ligger på min instagram, @Randiae – hvis du vil se.

 

Klærne er sponset av Brazfit.


 

 

 

Etter det ble jeg med pappa på sjøen og drog 80 krabbeteiner. Det i seg selv er jo en treningsøkt. 

 

 

Ellers er festivalen her hjemme i full gang og i går kunne vi høre Bøgdabråk og Morgan Sulele spille. Veldig bra festmusikk. I så fall noe som passer utihavet festivalen veldig godt.

 

Nå skal jeg nyte litt sol og se fram til en kjempe flott kveld med mer musikk og flere flotte band. Ha en super fin dag videre.

 

 

-Randi Annette-

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg