Sånn passe deprimerende.

Jeg vet ikke hva som er mest deprimerende. Om det er det at jeg nå er ferdig med ferien eller at det er følelsen av det å skal reise ifra den flotte og fine øya mi, Mausund. Det å være hjemme med pappa over flere dager har vært noe jeg virkelig har savnet. For det å komme hjem en fredagskveld, for så å reise på en søndag formiddag, det er ikke så mye tid. For slik er det faktisk når jeg reiser hjem for en helg. Og nå har jeg vært hjemme i omtrent fem dager. Jeg tror kanskje det ville vært litt kjedelig dersom været hadde vært grått og trist. Da har dagene helt sikkert blitt litt lange. Her har det vært helt motsatt, og jeg å si jeg har vært heldig.

 

 

 

 

En uke går fort. En uke med ferie er i bunn og grunn ingenting. Eller – i så fall svært lite. Men, jeg har valgt det selv og året er enda ikke over. Så jeg får se om jeg får tatt flere uker sammenhengende utover høsten. Jeg begynner å studere igjen om noen uker. Så litt ferie da kan jo kanskje være greit.

 

 

 

Nå går turen til Frøya og i morgen reiser jeg til Trondheim. Så snart er jeg tilbake til gamle rutiner. Det skal bli godt det også, på et vis.

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Hege Kristin: Ja, det er kanskje riktig det. Jeg er glad i mine rutiner, men det å slappe av er jo veldig godt. Jeg er mer uthvilt nå enn hva jeg har vært på lenge. Enda jeg har lagt meg i rett tid hver natt og stått opp rundt 8-9. Slapper av på en helt annen måte i havgapet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg