Jeg overgikk meg selv i dag.

Jeg trodde ikke det var mulig eller at jeg skulle ha en sjanse til å klare å komme meg opp klokken halv åtte i dag for så å stikke på trening. Etter treningen jeg hadde i går kveld som var UKAS ØKT på 3t Ilsvika, trodde jeg at jeg ikke hadde så mye å gi ifra morgenen av i dag. Men, det skulle vise seg å være feil. Øvelsene jeg gjorde i dag var knebøy, nedtrekk, sidehev, skulderpress og mageøvelser. Og økten varte i litt over en time

 

Bildene er ifra da jeg trente på Maxtrim på Frøya.

 

Jeg kjenner at det er godt å komme igang med treningen igjen etter ferien, selv om det var bare en uke ferie, så hadde jeg ikke noe begrensninger når det kom til kostholdet. Og jeg har ikke vært kjempe flink etter ferien heller. Det er ikke så lett, finner jeg ut. Det er ikke krise, men jeg vet jo best selv når jeg har det bra med meg selv. Jeg føler meg bedre med et sunnere kosthold.Noe som i seg selv er kanskje logisk.

 

 

Men, jeg synes det er lettere å være flink med kostholdet på høsten og vinteren enn sommeren. Hva mener du? Er du flinkere med kostholdet nå på sommeren? Er du opptatt av ditt kosthold?

 

 

For å følge meg enda tettere, følg meg på instagram og min egen bloggside på facebook. Linkene finner du under.

 

Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 #Trening #Fitness #Helse #Blogg #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon  #fit #Cornelisutfordring #Iformmedcornelis #Hollywoodtreneren #Treningsblogg #Styrketrening #juli #Trondheim #sommer #instagram

 

-Randi Annette-

5 kommentarer

Siste innlegg