La deg provosere, eller inspirere.

Det er mange som bruker barna sine som ekstra vekt når det kommer til trening. Jeg har hørt mange reaksjoner på dette, men det er jo til syvende og sist bare lek og moro. Og hvem er det skadelig for? Jeg synes det er viktig med mosjon og det er viktig med lek. Så hvorfor ikke gjøre treningen til lek med barna?

Selv lekte jeg masse med mine tantebarn i ferien min, og jeg fikk med meg Emrik på litt lek der jeg fikk trent i sånn type 30 sekunder sammen med han. Han var mer opptatt av å løpe og gjøre ting selv, noe jeg godt kan forstå.

 

 

På bildene har jeg treningsklær ifra min sponsor, Brazfit. Tightsen fikk jeg i posten rett før jeg gikk ut i ferie. Sportstopp her, og tights her.

 

Vanskelig å forklare burpees når man egentlig vil bare leke. Det er gutten sin det. Jeg skjønner godt han ikke ville gjøre burpees. Det er jo bare fryktelig slitsomt.

 

 

 

 

 

Dersom du vil ha behagelige og fine treningsklær, bruk rabattkoden min som gir 15% på hele nettbutikken til BRAZFIT. Bruk kode Randiae15.

 

 

Ta med barna på lek og moro. Da får du deg automatisk en fin treningsøkt.

 

 

 #Trening #Klær #Sport #sporty #Tights #Mote #Trening #Helse #Brazfit #treningsklær #Blogg #Treningsblogg #Juli #Sommer #foto #Bilder

 

 

-Randi Annette-

 

5 kommentarer
    1. Så gøy! så faktisk noen gjorde dette utenfor vinduet på hytten vår i Sverige for ikke så lenge siden. Ikke rett utenfor altså, men nede med sjøen. Er jo ingenting gale i det, er jo både morro for store og små det (:

    2. Henriette Celin: Ja, der ser du 🙂 Ja, så lenge man har kontroll og ikke ender opp med å miste barnet så er det vel greit 🙂 Det er stort sett bare moro. Det er jo ren lek -på et vis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg