Evig takknemlig for denne morgenen.

Det var slik den følelsen var – det hadde jeg helt glemt. 

 

Jeg kan nesten ikke huske hvordan det var å våkne uthvilt, stå opp og ta en dusj, nyte en god frokost fra NOKA og ikke ha noe å rekke – annet enn jobb. De dagene jeg starter så sent som klokken elleve, tolv eller ett, trener jeg stort sett før jobb. Men, jeg kjente i går at jeg var veldig sliten og da bestemte jeg meg for å ta en dag fri fra trening. Bare det å dusje og ordne seg hjemme er jo nytt for meg. Jeg dusjer jo som oftest på treningssenteret, så dagen her ble helt magisk for min del. 

 

Sponset innlegg.

 

Det er rart hvor lite som skal til for å gjøre en forskjell. For min del er det små marginer. Det å starte dagen med å ha sovet ut og dusje hjemme. En skulle kanskje ikke tro at det var noe å sette stor pris på. Men, det kjennes utrolig godt ut. Jeg tror det handler om at jeg ikke har løp ut og inn av leiligheten, at jeg kun har vært hjemme og hatt det ganske rolig rundt meg. En magisk følelse.

 

Nå er det ikke lenge igjen til jeg skal på jobb og ordne folk hårfine. Det ligger forresten noen bilder der fra noen hårfarger jeg har ordnet på kunder. Ta gjerne en titt. Instagram – @Randiae.

 

Ha en fantastisk dag videre, og lær dere å koble av. Jeg skal i så fall bli flinkere til det.

 

 

#mote #foto #klær #Bildet #noka #diett #diet #Nokadietten #trening #helse #fashion #mote #trend #Minmote #hår #frisør #trondheim #sommer #Juli #bikbok

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg