Se mine prosjekter og bli inspirert.

 

 

Jeg tenke å vise dere hva jeg har gjort de siste dagene. De første bildene er ifra denne uken, og den fargen på det siste bildet ordnet jeg på en kunde for to uker siden. Jeg gjør masse forskjellig om dagene og jeg har også svært mange herrekunder, men det blir ofte slik at jeg tar bilder hvis det er store forandringer. Det skjer oftest med kvinner som skal få en ny farge eller klippe av seg flere cm.

 

Her hadde jeg en kunde som ville beholde sin naturlige farge, men ønsket å bli litt lysere i lengdene. Da ble det bayalage teknikk.

 

Her er en kunde jeg hadde i dag. Hun var nesten helmørk med litt striper, men det var minimalt. Hun ville ha en naturlig farge. Her la jeg inn bleking og olaplex. Korrigerte med en farge for å få et jevnere resultat.

 

 

Også den trenden som er på vei ut, men som fortsatt er ganske IN hos noen. Jeg synes det er gøy å lage slike farger fordi jeg har ikke den kundegruppen ifra før. Nå høres det sikkert ut som jeg har kunder der alle er over 50 år. Det er ikke tilfelle, men det er ofte yngre jenter som ønsker denne fargen. Og som kanskje kler den aller mest. Man mister mye farge i ansiktet med en så kald farge. Så noen kan ende opp med å se ut som en rosa gris, og andre et spøkelse. Så man må unngå å tenke at alle kan ha denne fargen. For det er ikke tilfelle – etter min mening.

 

Granny Grey

 

Hva synes du om disse hårtrendene? Så du noe du likte? Det er bare å legge igjen en kommentar.

 

 

#hår #fashion #Mote #trend #trondheim #frisør #grannygrey #gråtthår #granny #juli #frisør #frisyre #bayalge #striper #blond

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Har så lyst på “Granny grey” hårfarge, men har litt mørkt hår så det blir dessverre litt for dyrt for meg hos frisør, har snakket med flere salonger og bare blekingen ligger på rundt 2000kr.. Du var utrolig flink foresten:)

    2. Jeanett Olavesen: Ja. Det kan fort komme opp i 4000 hvis du er mørk nå og skal bli slik ja. Kan så klart gjøre det i flere omganger, noe som også kan være å anbefale. Men – det er i seg selv også litt kjedelig.

      Takk for en hyggelig kommentar 🙂 God helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg