På forsiden av VG for en god sak.

Jeg husker dagen her veldig godt. Det er en veldig spesiell sak da det er en sak som helt sikkert er like aktuell i dag, som den var for to år siden. Dessverre så opplever man ubehagelige ting igjennom årene, og det gjelder ikke bare oss frisører. Jeg tenker spesielt på servitører og de som står bak en bar. Der folk rundt er beruset. Sykehjem og sykehus – ja, det gjelder mange yrker. Denne gangen var det en sak for oss frisører, og saken var i media for to år siden.

 

 Jeg satte meg ned på en stol for å få avklart hvilken lengde han ønsket, så jeg startet praten.
Svaret jeg fikk var med et intens blikk og en berøring på låret mitt, i det han svarte at jeg kunne gjøre hva jeg ville.

 

 

Noen fine ord og humor er ikke noe jeg blir redd av. Jeg tror det handler om å ikke alltid tenke det verste med det som eventuellt skulle bli sagt. Berøring med blikk er noe annet. Det å være profesjonell uansett hvor ubehagelig situasjonen måtte være, kan være vanskelig, men det er også nødvendig. Vi vet jo aldri hvem vi har i stolen. For å les hele saken, trykk her.

 

Det aller viktigste er å vise respekt.

 

 

#vg #adressa #trondheim #sommer #media #adressa #adressavisen #frisør #sextrakassering #respekt #blogg #tips

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg