Jeg hater egentlig situasjonen, men alternativet er ikke noe alternativ.

Det er nå 5 år siden jeg og min bedre halvdel ble kjærester. (Det er nå dere skal si, naaaaw).

 

 

 

Ja, for tenk. Vi begge har for første gang opplevd et trygt og et godt forhold. Et forhold som holder, men som samtidig er sunt. Med det mener jeg at vi lever sammen, men vi lever og gjør hver våre ting også. Han var jo i Danmark å studerte i et skoleår. Om det var tøft? Det var en av de større utfordringene jeg har hatt. Men, vi klarte det. Det er mange som har fortalt sine historier når det gjelder avstandsforhold. Noen velger å gjøre det slutt før den ene reiser for de tar det som en selvfølge at de ikke kommer til å klare det, mens noen prøver. Jeg skal innrømme at jeg så mørkt på det. Veldig mørkt.

 

 

 

 

Og ikke nok med det, men vi har nå vært i et avstandsforhold siden desember. Det er syv måneder. Det går jo helt greit og jeg vil heller at han skal ha en jobb og jeg en jobb. Enn at vi skal slite økonomisk kun for å være sammen. Da er det ikke et sunt forhold uansett. Da blir det andre ting som vil gnage. Fordelen ved å være i et avstadsforhold er at at vi begge får tid til de andre som er rundt oss. Når man bor sammen er det enklere å droppe det sosiale for å være sammen. Nå når vi møtes i en og en annen helg, ofrer jeg alt for å være med han. Man må ha alenetid også, og det er noe gode venner forstår. 

 

Jeg hater egentlig situasjonen, men alternativet er ikke noe alternativ.

 

Dette er det aller første bildet som ble tatt av oss. Da alle sa, åh jeg må få hilse på deg, nye kjæresten til Jørgen” Jeg husker jeg bare sto å smilte. Jeg fikk meg ikke til å si at vi ikke var det. Ha ha, men vi ble det etter en uke eller to da.

 

 

 

Det blir ofte slik man gjør det til selv. Skulle jeg ha blitt påvirket av det folk sier til meg angående avstandsforhold og lignende, hadde jeg vært singel i dag. Jeg velger heller å skille meg ut og vise at det går bra. Det fungerer. Vi har ikke noe stress rundt oss med å stifte familie eller noe som helst. Så hvorfor ikke leve det livet vi vil, selv om vi er i et forhold?

 

Lytt til ditt eget hjerte og tør å satse. Det er bedre å angre på noe man gjorde, enn det man aldri fikk gjort.

 

 

#Reise #Kjærlighet #Kjæreste #forhold #kjære #Opplevelser #Blogg #Blogger #Familie #Sommer #Hverdag #avstandsforhold #utfordring #samfunn #helse #motgang

-Randi Annette-

 

10 kommentarer
    1. Kan skjønne det har vært og er tøft ja. Dere er sterke som klarer det. Vet bare selv hvordan det er uten kjæresten i 4 uker. Noe som er ingenting i forhold til dere (:
      Men kjærligheten er sterk, og det er dere og <3

    2. Henriette Celin: Er det snakk om 4 uker hjem og 4 uker på jobb i din situasjon?

      Ja, vi må bare bygge oss sterke sammen og tenke at det er for en periode. Jeg begynner å studere om noen uker og jeg får uansett nok med mitt da. Så jeg tenker det er helt greit at det er som det er.

      Det kunne jo ha vært verre. Han kunne bodd i utlandet, noe som ville vært mer utfordrende.

    3. SV: Nei, det er bare det lengste vi har vært fra hverandre. Det var sommerferien i fjor, hehe. Det lengste utenom er 2 uker da han hadde et oppdrag i militæret (:
      Ikke sant. Jeg gjør kanskje det også, så tenker det blir litt bedre da. Når jeg er opptatt med andre ting og ikke må tenke på det hele tiden ^^

    4. ❤️❤️❤️ Blir varm om hjerte av dere to. Det er godt at det fungerer for dere. Å det er det aller beste. ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg