Du gode søndag.

Dere aner ikke hvor mye jeg gledet meg til denne dagen. Søndag, sove lenge og null planer. Jeg var nemlig på en bursdag i går og det var utrolig hyggelig og tiden fløy avgårde. Plutselig var klokken 02.00 og jeg følte jeg måtte bare dra hjem. En rolig, men en utrolig hyggelig kveld. Og ja, sove lenge ja. Det så jeg fram til. Jeg våknet halv ni og var lys våken. Maks uflaks.

Det å våkne og føle seg uthvilt. Den følelsen var bra god.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

 

Etter å ha spist en god frokost og ligget en stund på sofaen, dro jeg på trening. I dag var det en fin treningsdag og jeg ble veldig fornøyd med dagens innsats. Det er nemlig ikke alltid jeg er så fornøyd. Jeg forventer mye av meg selv, noe jeg også tror er veldig bra. Rett før trening tok jeg meg en liten fotoshoot inne i stuen min og utendørs. Det var utrolig gøy. Det er alt for lenge siden sist.

 

Treningstightsen jeg har på meg finner dere her, og toppen her

Ved å bruke min rabattkode, randiae15 så får dere 15% avslag på hele nettbutikken til BRAZFIT.

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

 #Trening #Klær #Sport #sporty #Tights #Mote #Trening #Helse #Brazfit #treningsklær #Blogg #Treningsblogg #Juli #Sommer #foto #Bilder #rabattkode

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg