Fitness. Noe for deg?

Du herlige mandag. Og du herlige trenings følelse.

 

Etter jobb skulle jeg trene og i dag var det overkropp som stod på planen. Det endte opp med en ny pers i benkpress, men det at det skjedde i dag skyldes så klart all den treningen som ligger bak, men også at jeg hadde kjæresten min med meg som kunne stå bak og passe på. Det er det jeg synes er så synd – å ta benkpress alene. De er veldig greie på 3t Ilsvika, så de sier at jeg bare må spørre de som jobber der om hjelp, men det verste jeg vet, er å føle meg til bry. Så da blir det sakte, men sikkert fremgang når det kommer til benkpress.

 

 

Og når det gjelder fitness, altså det å konkurrere, så er jeg veldig nysgjerrig. Og spent. Litt redd. Uvitende?! Ikke at jeg har bestemt meg for noe som helst, men tanken har liksom vært der i over fire år nå. Hva tenker du om fitnesskonkurranser? For eller mot?

Noe for deg?

 

Følg meg gjerne på instagram for daglig motivasjon, @Randiae.

 

#fitness #konkurranse #juli #sommer #trening #helse #Motivasjon #inspirasjon #foto #bildet #trondheim #benkpress #styrketrening

4 kommentarer
    1. Jeg er for, kjenner et par som driver med det og det er veldig kjekt å følge med på! Man må jo ha veldig sterk disiplin for å klare å holde på med fitness konkurranser så det er interessant å se på dem som klarer det 🙂

    2. Christine Drage: Sant. Det er ikke bare bare. Det hadde vært kult for å sett hvor langt man kunne kommet. Det som skremmer meg er hva det kan gjøre med hodet mitt.

    3. Jeg har veldig lyst til å konkurrerer i det innen et par år. Jeg elsker å konkurrere, og driver med konkurransedans hvor jeg kjenner igjen mye av sminke, farge, kropp, glitter og stas. Det hadde vært spennende, så en dag skal jeg prøve, men fokuset må nok ligge på studier og dans nå.

    4. Anonym: Det høres ut som du har et mål, og et mål er bra. Det er veldig krevende og jeg tror nok det er tøft etterpå. Det er fort å legge på seg 5-20 kg på noen få uker, har jeg hørt.

      Vanskelig å begrense matinntaket da man ofte kan kjenne på en følelse av sult.. DET skremmer meg. For jeg spiser med øynene når jeg er skikkelig sulten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg