La deg friste.

Det er få knekkebrød som kan måle seg med hjemmelagde knekkebørd. Faktisk ingen jeg har smakt. Hjemmelagde knekkebrød er noe av det beste jeg vet, og beste av alt er at det er kjempe enkelt å lage. Man trenger kanskje litt ingredienser, men det man kjøper inn holder for å lage knekkebrød i flere omganger. 

 

Akkurat denne oppskriften skal dere få senere, fordi den var magisk god. I mellomtiden kan jeg dele denne oppskriften, på knekkebrød.

 

 

 

Et lite tips kan være å strø litt kanel over. Det er noe jeg er glad i å gjøre fordi jeg elsker kanel. Synes det er fantastisk godt.

 


 

 

Deilig og sunt pålegg som bogskinke og avokado. Slettes ikke feil. Lager du hjemmelagde knekkebrød noen gang?

 

 

#Oppskrift #knekkebrød #bakst #hjemmelagd #avokado #skinke #protein #Næring #Hverdag #Blogg #trondheim #helse #sommer

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg