JEG VAR PÅ VG LISTA I TRONDHEIM. MASSE BILDER.

 

Det må være 15 år siden sist jeg var på VG LISTA i Trondheim. Det var mye flere folk tilstede enn hva det var på 17.Mai og jeg vil si at stemningen var også helt annet enn hurra – hurra. Stemningen var helt fantastisk, solen stekte og det var bra musikk. Eller, ja. Ikke alt var bra, men jeg er ikke så kresen på hva det er, bare det lager liv – noe det også gjorde. Jeg endte opp med å stå alene i en times tid, noe som var ganske kjedelig, men etterhvert kom de jeg skulle på konserten med. De var i god form etter å ha spilt volleyball og tatt noen pils i sola. Været har jo vært helt strålende i dag.

 

Denne karen kjenner dere kanskje igjen? Jesper Jenset

 

 

To glade gutter. Tvillinger er de også. Veldig hyggelige gutter.

 

 

 

Og her ser dere ei flott dame med trøkk i stemmen. Julie Bergan.

 

 

En flott opplevelse med gode venner. Hva mer kan man ønske seg?!
 

 

 

God natt fra meg, til deg.

 

#vglista #vglistatopp20 #trondheim #foto #bilder #sommer #idyll #Musikk #fest #sol #Juli #konsert #gratiskonsert #blogg

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg