Black Ant BCAA etter trening.

I dag fikk jeg endelig smakt Black Ant BCAA etter trening. Jeg startet dagen klokken 07.30 og var på trening tre kvarter senere. Ja, jeg somlet litt i dag, men det er ikke noe nytt. Jeg liker å unngå det å stresse så jeg tar meg god tid. Treningen i dag gikk veldig bra og jeg utførte fem ulike øvelser og det tok meg 40 minutter. Overkroppen stod på planen i dag, stort sett, men det som gikk på underkroppen droppet jeg da jeg ville ut i sola så fort som overhodet mulig. Det ligger en video på instagram av da jeg tok pullups, men for dere som ikke har instagram, så kan jeg fortelle følgene:

 

Med 5 kg ekstra tok jeg 3 stk. Deretter med 2,5 kg der jeg tok 4 stk. Egenvekt der jeg tok 5 stk. Ikke 100% fornøyd, men jeg er så klart fornøyd. Jeg har i så fall noe å strekke meg etter. Og det er jo bra.

 

 

@Randiae på instagram, der vil du finne dagens video og ellers masse inspirasjon.

 

Inneholder sponsede lenker.


 

Black Ant BCCA får dere kjøpt her.

 

 

Det var helt magisk å åpne denne boksen og nyte den i de herlige varmegradene som vi har hatt her i Trondheim i dag. Har du prøvd denne før?

 

 

Håper dere har hatt en fantastisk dag og at dere får en fin kveld. Dagen her har virkelig vært helt magisk – rett og slett.

 

 

#bcaa #protein #trening #chins #styrke #styrketrening #muskler #fit #fitness #instagram #blogg #sommer #sol #juli #trondheim #sponset #energi

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg