Nedtur på nedtur. Jeg er så lei.

Om skjebnen skal fortsette å stikke kjepper i hjulene mine, så kommer jeg til å gå på veggen. Eller, vent nå litt. Skjebnen tror jeg faktisk ikke på. Men, jeg må heller kanskje formulere det på en annen måte.
Tilfeldighetene.Ja, det var mer riktig å si.

 

Jeg skal ikke grave så dypt, men det er noe med at det man hadde sett for seg bare går i tusen biter. I hele år har det vært noe. Jeg har hatt en plan, et ønske og et håp. Helt til det nærmer seg og det bare går i tusen biter. 

 

 

Tilfeldigheter, velger jeg å tenke. Skjebnen er ikke eksisterende i min verden. 

 

Joda, det skal skje så mye. Det er bare å glede seg, helt til at det ikke blir noe av. Hvorfor er det slik? Ikke tror jeg på karma heller. Ikke i dette tilfellet i så fall. Men, at de som holder ting skjult eller de som er slemme mot andre, ja, de får seg en smell en dag og da har jeg lett for å tenke tanken – karma.

 

Karma. Skjebnen. Tilfeldigheter. Eller, er det enkelt og greit bare livet?

 

 

#livet #juli #sommer #karma #skjebnen #tilfeldigheter #blogg #trondheim #ord #hverdag #blogger #personllig

-Randi Annette-

10 kommentarer
    1. Av og til går ikke ting etter planen nei. Ikke kjekt alltid, men sånn er livet tenker jeg. Egentlig tenker jeg også at alt skjer av en grunn, selv hvor fælt noe er i blant. Fordi det alltid blir bedre med tiden (:

    2. Henriette Celin: Det er en del av livet ja. Det er bare så rart at det gang å gang skal ha med det samme å gjøre hver eneste gang. Life is life – that’s it.

    3. Kjetil: Poenget var at det er ting jeg har gledet meg til, og det har svært ofte kommet noe i veien. Noe som har ført til at jeg har blitt såret og skuffet. Men, det er vel livets gang.

      Jeg tør ikke å glede meg stort til det jeg har i vente fordi at det har vist seg gang på gang at det har oppstått noe som har hindret meg.

      Jeg ønsker ikke å fortelle til punkt å prikke hva det er, men heller opplevelsen rundt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg