Tilbake på Frøya-øya.

Etter en veldig varm arbeidsdag kjørte vi innom de tre søte små tantebarna mine så vi fikk hilset litt på de. Jeg tok de med meg på en lekeplass der vi lekte butikk. Tre barn – tre lekebutikker. Jeg løp fra den ene lekebutikken til den andre. Alle tre skulle ha oppmerksomheten så det ble en svett handletur, kan man si. Veldig gøy å leke butikk i varmen, og mindre hyggelig å sitte i en varm bil. Det ble så klamt og det var ikke den rette dagen å sitte i en bil på, sånn sett.

 

Bildene er ifra tidligere i år.

 

 


 

Endelig var jeg på Frøya igjen og her skal jeg bli i hele helgen. Havgapet er jo aldri feil og er det en plass jeg trives godt, så er det akkurat her. Nå er svinekjøttet skjært opp, grønnsakene står i ovnen og det er snart tid for middag. Det gledes.

 

Håper dere får en fin fredagskveld.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg