Got to love this car.

Nå har jeg kommet meg tilbake til Trondheim igjen etter en helg på Frøya. Helgen har vært veldig fin og den toppet seg med et lite biltreff der jeg fant en fantastisk, søt og skikkelig jentebil. Jeg vet nesten ikke om jeg har senket meg sakte ned i setet så ingen hadde sett meg, eller om jeg har kjørt med stolthet. For den er veldig spesiell, men den er gjennomført og det gjør at bilen blir skikkelig kul. Jeg har aldri sett en lignende bil før.

 

Got to love this car.

 

Ja, dere ser rett. Blomsterkasse bak hører jo med. Jeg ble fortalt at det fantes blomster der motoren er også.

 

 

Det var masse fine, kule og råe biler å se. Jeg er mer interessert i jagerfly og båter enn biler, men noen av bilene fikk meg til å stirre. Så litt kult er det med biler også.

 

Ville du ha kjørt en sånn bil? Hvorfor/ hvorfor ikke?

 

 

-Randi Annette-
 

4 kommentarer
    1. Takk for alle pene ord om bilen vår Nete gang du ser bilen kan du ta en tur med den. Skal kansje opp til frøya i år 2018. Hilsen Mona fra sørlandet. Se facebook 2cvedith

    2. Mona espeland: Så utrolig kult at du fant dette blogginnlegget – og at det var din bil! Kan jeg spørre hvordan du kom over dette innlegget? 🙂

      Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg