Mandagsmodus.

Da er det mandag igjen, sies det. Ukene går virkelig fort og jeg synes ikke det er lenge siden det var mandag. Jeg greier ikke å holde styr på hvilken dato vi har kommet til heller. Ting skjer litt for fort, men jeg skal greie å følge med. Det er nå bare en uke igjen til jeg går ut i ferie, så det skal bli godt. Da kan jeg med god samvittighet glemme hvilken dato vi er på, og hvor langt vi har kommet ut i uken. Det er det som er skikkelig godt med å ha ferie.

 

Bildet av meg dere ser her har jeg ikke tatt selv. Men, følte det passet godt på en tidlig mandags morgen.

Mandagsmodus.

 

Må bare få kickstartet denne morgenen så er jeg klar for uka. Starter dagen med en sykkeltur også blir det jobb. Så får vi se hva resten av dagen og uken vil bringe.

 

Ha en fantastisk fin dag.

 

 

#foto #Bildet #mandag #ferie #feriemodus #blogg #trondheim #juli #samfunn #helse #sol #sommer

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg