Redningen kom da jeg trengte det aller mest.

Jeg må bare få sagt at jeg har hatt en fantastisk dag på mange måter. Og kvelden ble slettes ikke så aller verst heller. Jeg ble invitert av ei solstråle til å bli med på en gruppetime, nemlig Tabata. Det er en gruppetime som er veldig kjent for meg, men man vet aldri hva som venter før man står der. Og jeg kjente jeg gjorde et dumt valg før trening, nemlig det å droppe middagen. Det var i underkant av 1,5 time til jeg skulle trene, så jeg tenkte at havregrynsgrøt og 2 knekkebrød skulle holde. Men, tydeligvis ikke. Men, mulig det hadde blitt for mye med en middag også. Ikke godt å si. Middagen var veldig god å spise nå i så fall.

 

Redningen kom etter den beinharde treningen, nemlig en skikkelig god proteinshake med smak av sjokolade. PROZYME PROTEINPULVER som jeg er så heldig å bli sponset med. Les mer om produktet her.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

Godt med påfyll etter trening er viktig, men det er også viktig å ha fylt på lagrene før en tøff økt også.

Hva er din favoritt når det kommer til proteinpulver?

 

 

Følg meg og bloggen tettere:

Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

#bcaa #protein #trening #tabata #styrke #styrketrening #muskler #fit #fitness #instagram #blogg #sommer #proteinpulver #juli #trondheim #sponset #energi

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg