Teller ned dager.

Kjære vene, nå går det unna. Det er nå bare få dager til jeg går ut i ferie og jeg kjenner at jeg begynner å glede meg litt til det. Jeg har så langt bare hatt en uke med ferie, og det blir nå igjen bare en uke, men det skal bli godt – veldig godt.

Jeg fikk også brev ifra skolen i går og jeg har kommet inn på norsk – nettundervisning. Så da er det bare å forberede seg på hardt arbeid i ett år, så er jeg ferdig med studiekompetansen. Det er godt å ta ferie når ting er på plass.

 

Godt er det å trekke opp gardinene og se at det er sol ute. Det å slippe inn litt sollys, gjør noe med meg. Det gir en god start på dagen.

 

Det er bare å håpe på at det blir fint vært den uken jeg har ferie. Jeg skal reise til ulike steder, så det kan sikkert by på både regn, regn og litt sol. Håper naturligvis på det sistnevnte, men man vet aldri med en norgesferie. Ferie er ferie – uansett. Det ser jeg fram til.

 

Hva med deg? Skal du på ferie snart? Fortell gjerne om dine ferieplaner.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg