Få 8 tips til tøyeøvelser. Dette har jeg blitt flink til.

Da er det på tide med litt tips på bloggen igjen, og denne gangen tenkte jeg å vise dere ulike tøyeøvelser jeg selv bruker å gjøre. Det skal sies at jeg tøyer på denne måten kun før en styrkeøkt, og aldri ellers. Det hadde sikkert ikke skadet med litt yoga eller det å tøye litt mer – generelt. Men, det får jeg bli flinkere til å mitt neste liv. Jeg kan ikke være flink i alt, men det å tøye før en styrkeøkt skal jeg nok greie.

 

Klærne er sponset av BRAZFIT. Inneholder sponsede lenker.

 

Planke.

 

En hund som ser opp. Jeg liker at øvelsen blir kalt for det.

 

En hund som ser ned. Ikke mindre morsomt det navnet heller.

 

Her har jeg slitt med å komme meg ned. Men, jeg har også hatt håndflatene helt ned før. Er du myk når det kommer til denne øvelsen?

 

Denne gjøres rett etter øvelsen som er vist over. Så ser dere fortsettelsen på bildene under.

 

 

 

 

 

Dette er det jeg gjør før jeg trener styrke. Spesielt dersom det er snakk om knebøy og markløft. Jeg setter nok av alt for liten tid til det å tøye, men det blir ikke mer enn 10 minutter. En skulle kanskje ha brukt 30 minutter før man hadde satt i gang med styrketreningen.

 

Hva med deg? Tøyer du ut før en styrkeøkt?

 

Hvis du ønsker deg billigere treningstøy, så kan du bruke min rabattkode, Randiae15 som gir 15% hos BRAZFIT. Nå skal jeg trene om en times tid. Og da blir det å bruke disse tøyeøvelsene som jeg nå har vist dere i dagens innlegg.

 

 

Følg meg og bloggen tettere, Instagram: @Randiae Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Ha en super fin dag.

 

 

#trening #protein #Helse #treningsklær #Blogg #foto #juli #rabattkode #fit #fitness #rabatt #hverdag #sommer

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg