Det er helt sant, men jeg kan nesten ikke tro det.

Jeg kan nesten ikke tro det, men det er helt sant. Jeg bestemte meg i går kveld da jeg skulle legge meg at jeg skulle være en flink jente å gjøre det som måtte gjøres, og da før jobb. Det innebar trening og husarbeid. Klokken ringte klokken halv sju, og jeg kom meg opp av sengen ti minutter senere, og jeg var på trening klokken ti på halv åtte. Jeg trente i tre kvarter der jeg helt i starten av økten trente blant annet hip thrust og markløft. Det er to øvelser jeg ikke har trent på flere år. Markløft har jeg trent kun med manualer, så jeg var skikkelig spent på hvordan dette skulle gå. Det gikk veldig bra da jeg løftet 75kg i markløft. Det kan jeg ikke huske at jeg har gjort før. Så det var veldig gøy. Deretter ble det pullups, sittende roing og bicepscurls.

 

Videoer av hip thrust og markløft kommer på instagram, @Randiae iløpet av helgen.

 

 

Og etter trening ble det å rydde, støvsuge og vaske. Det er skikkelig rent og fint her nå og jeg gleder meg til å komme hjem etter jobb og bare nyte det at det er så fint her. Det eneste som står igjen før ferie er å vaske vindu og kjøleskap. Så det får bli i morgen. Det er bra å få en slik opplevelse, en så positiv opplevelse. Dette viser jo at det er fullt mulig å stå opp såpass tidlig for å trene de lørdagene jeg begynner klokken 10 også. I dag begynner jeg ikke før klokken 11, men jeg skal stikke på jobb ganske snart så jeg får tatt med en skikkelig god hårkur på håret før ferien.

 

Trening, fin og ryddig leilighet, etterveksten er tatt. For å ikke snakke om de slitte tuppene jeg fikk fjernet tidligere denne uken. Og nå, egenpleie med hårkur. For en start på dagen. Meg tid – det er det jeg snakker om.

 

Ha en fantastisk lørdag.

 

-Randi Annette-
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg