Klar for helg – enda mer klar for ferie.

Helt utrolig. Nå er det ferie igjen.

Jeg er skikkelig klar for helg nå da jeg har hatt en skikkelig travel dag på jobb fra start til slutt. Helt magisk. Nå skal jeg ordne meg litt ekstra fin på håret og stelle meg litt for kvelden. Jeg skulle ønske at jeg i skrivende stund kunne hatt krøllete hår og en paljettkjole som på bildet nedenfor, men det er da ikke tilfelle. Her sitter jeg veldig varm etter en sykkeltur ifra jobb i bh og shorts. Og slettes ikke noe krøller, men mer som et bustehue – ja, som et troll.

 

 

 

Jeg må bare få avkjølt meg litt før jeg begynner med alt som heter for sminke og hår. Dere jenter kjenner dere kanskje igjen i det. Det er ingenting som er så ekkelt som å stresse med slike ting når man er stresset og varm. Pulsen må ned noen hakk for at jeg skal begynne i så fall. Ellers er det ikke noe poeng.

 

Straks får jeg besøk så jeg må vel finne meg noen filler. Håper kvelden din blir like magisk som min.

 

Hugs.

 

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg