Barnefri. Den følelsen liksom.

Jeg vet det høres merkelig ut. Veldig merkelig, faktisk. Men, poenget er vel at jeg ikke unner meg dette så alt for ofte. Nemlig utelivet. Jeg var sist ute på byen i midten av Mai, og det er jo en stund siden. Jeg satt først hjemme hos meg med en venninne og planen vår var å dra ut for å ta noen øl for så å ta siste bussen hjem. Sånn rundt halv tolv tiden. Men, så kom det flere jeg kjente ramlende inn på akkurat den plassen jeg var på, så da var det så klart bare å droppe den bussen. Men, det jeg skulle fram til som høres merkelig ut, er at jeg tror jeg kjente på en følelse som kan sammenlignes med de som har barn. For det å dra ute på byen hver helg eller annen hver, gjør at det ikke blir så spesielt. Men, når det ikke blir så ofte, så setter jeg så enormt stor pris på det. Det å være ute, se på folket, sitte med en kald pils og rett og slett nyte livet. Det er jo helt fantastisk.

 

Barnefri følelsen liksom. Trodde aldri jeg skulle sammenligne den følelsen jeg fikk med det. Men, jeg fikk forståelse for de som har barn. det kunne faktisk sammenlignes.

 

 

For det er noe med det å ha fokus å trening og helse. Det å erfare hva mye alkohol og lite søvn gjør med kroppen. Jeg som drikker alkohol såpass lite og sjeldent,  kjenner godt på kroppen hva alkohol faktisk gjør med meg. Det er jo ikke noe kroppen har godt av, men jeg er overbevist om en ting. Og det er at at man setter pris på det man unner seg en sjelden gang. Det var rett og slett en magisk kveld på veldig mange måter.

 

Nå skal jeg besøke fadderungen min og være superfadder. Jeg gleder meg sånn til å leke og kose med han. 

 

Ønsker dere en fin dag flotte lesere.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Skjønner godt hva du mener. Er det sjeldent, blir det mer spesielt. Selv om man da kanskje merker alkoholen og hva den gjør bedre som du sier (:
      Kos deg med fadderbarnet ditt, og ha en flott søndag ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg