Gratulerer med dagen, min lille sjarmør.

Kjære, Mikael.

Tenk det, nå har du blitt en stor gutt – ja, hele to år. Det er så rart å tenke på at du har blitt så stor. Årene går virkelig fort. Det har blitt masse latter og god stemning i huset, nettopp på grunn av deg. Din humor og ditt smil fyller rommet med masse kjærlighet. Det er ofte jeg må tørke tårer når jeg er sammen med deg. Og det er fordi du alltid får meg til å smile og le. Det er fantastisk å være rundt deg – rett og slett.

 

Innlegg til 1 årsdagen: Gratulerer med dagen. Jeg elsker deg.

 

 

Når jeg ser tilbake på bilder av deg når du knapt kunne gå, er det så rart å tenke at du har vært så liten. Da innser jeg virkelig hvor stor du har blitt. Og enda godt er det at du er like opptatt av fly som meg. Senest i går kunne vi høre et fly da vi var inne hjemme hos deg å lekte. Da kunne du fortelle meg at det du hørte var , sy. Ja, Mikael. helt riktig. Vi hører et fly.

 

 

Du skal vite at jeg er veldig glad for at jeg får med meg bursdagen din i år. I fjor var jeg ikke i Trondheim på denne dagen, noe jeg opplevde var veldig trist. Som fadder så ønsker jeg å være der og stille opp på en så viktig dag. Jeg har ferie i år også på bursdagen din, men jeg venter med å reise til i kveld.

 

 

Jeg gleder meg til å se deg om få timer. Da skal vi feire dine to år. Tenk det – to år. 

 

 

Jeg elsker deg herfra til månen, Mikael <3

 

#Bursdag #Fadder #Fadderbarn #Bursdagsfeiring #Brev #Blogg #Blogger #Foto #Barn #Unge #Gutt #Kjærlighet #Familie #Venner #kake

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Henriette Celin: Tusen takk 🙂
      Det var veldig hyggelig å være i bursdagen hans. Og nå har jeg spist meg god og mett på sjokoladekake. Med veldig god samvittighet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg