Jeg tok det hele til et høyere nivå.

Ny dag, ny måned og nye muligheter. Jeg starter august med ferie og det er rart hva det gjør med hodet. Jeg roter allerede med dagene og tror stadig vekk at det er lørdag. Helt fantastisk, egentlig. Jeg startet dagen med trening og i dag var også kjæresten min med meg. Det var så utrolig godt å se han igjen. Det går vanligvis en uke i mellom vi ser hverandre, og vi får da vanligvis kun en helg sammen, men nå blir det mest sannsynlig en hel uke.

 

Det å være to sammen på trening gir veldig mye. Jeg trener stort sett alene og jeg må jobbe dobbelt så hardt for å presse meg selv. I dag tok jeg pullups til et enda høyere nivå, og jeg kan ikke huske å ha vært så glad over å meste den øvelsen bedre enn noen gang. For bare se her.

 

Sponset innlegg.

 

 

Med 5 kg, 4 stk. 2,5 kg, 4 stk og egenvekt 4 stk. Jeg var skuffet over å ikke greie mer enn fire på slutten, da jeg ofte ligger på fem til seks. Men, så kjørte jeg på enda en gang fordi kjæresten min tok enda ett sett da jeg var ferdig. Så spurte han meg om jeg var ferdig. Ja, svarte jeg. Pingle, svarte han tilbake. Da tente jeg. Jeg tok sats og hoppet opp og tok seks pullups. Og ikke nok med det. Jeg tok like så greit fire til. Da snakker vi om det å pushe grenser.

 

Tørre å kjenne at det er vondt, det er vanskelig – ja, faktisk et rent helvete. For når det stopper opp og du forventer mer av deg selv, da blir man skuffet da. Jeg forventer mye av meg selv og jeg er kanskje streng også. Men, jeg liker det å måtte kjempe og strekke meg.

 

Godt var det å innta en proteinshake fra Proteinstore.no når jeg kjente at musklene i kroppen har fått kjørt seg. En god kombinasjon av kondisjon og styrke på slutten gjorde at pulsen steg og at hodet måtte kobles av. Kroppen måtte finne rytmen og komme seg igjennom økten.

 

Det er ikke farlig å tøye grenser. Så lenge man har kontroll.

 

 

 

Følg meg og bloggen tettere, Instagram: @Randiae Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Ha en super fin dag.

 

 

#trening #protein #Helse #treningsklær #Blogg #foto #august #proteinshake #fit #fitness #kos #hverdag #sommer #ferie #pullups #chins #trondheim

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg