Barna i Hoston – hoppende glad.

Det sier seg kanskje selv når dere ikke hører mye ifra meg i disse dager. Jeg er på ferie og jeg har ikke prioritert det å blogge like mye. Det har vært noe å holdt på med hele tiden og det har jeg virkelig satt pris på. Etter bursdagen til mitt fadderbarn som var på mandag, reiste jeg til Hoston som r ei bygd utenfor Orkanger. Der bor mitt søskenbarn med  sin kone og to barn.

 

Marco – en hoppende glad gutt.

 

Joans – en søt toåring som tåler en trøkk. En tøffere gutt som tåler det meste.


 

 

Trampoline.
 

Ballene fløy rundt oss. Vi hadde det så morsomt. Etterhvert la jeg ifra meg kameraet å hoppet sammen med de. Det var skikkelig morsomt. En lettere form for en treningsøkt.

 

 

 

 

Like gøy for voksne som for barn.

 

 

Nå har jeg reist ifra Hoston. Håper jeg kommer meg på besøk dit igjen om ikke så alt for lenge.

 

Ha en fortsatt fin dag.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg