Bikerbabe.

Oh, hello lørdag.

Denne lørdagen startet jeg med en treningsøkt selv om kroppen føltes ut som en stor og tung sekk. Men, det var godt etterpå, slik som det ofte pleier å være. Etterfulgt av en sykkeltur med min kjære. Da snakker vi ikke vanlig sykkel, men motorsykkel. Vi kjørte oss en runde i Trondheim by og toppet det hele med å besøke en butikk som selger Harley og annet tilbehør. Jeg smeltet nesten av å bare se på de flotte syklene, men det som virkelig fikk meg til å sukke litt var barneklær. Kjære vene så søte og kule man kan kle opp barna sine i dag. Med motorsykkelklær liksom. Det er jo så kult.

 

Det ligger litt i bakhodet mitt, det å kjøre opp på motorsykkel. Det hadde vært noe det.

 

I mellomtiden får jeg nøye meg med det å være eksosrype. Det er fantastisk det også. Om litt skal jeg og kjæresten min ut på en kjøretur igjen. Vi elsker det, rett og slett.

 

Ha en fantastisk flott lørdagskveld.

 

-Randi Annette-
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg