Min innholdsrike dag.

I dag har det skjedd noe ifra start til slutt – ikke at dagen er over riktig enda. Men, ja, det skal ikke stå på det å ikke få timene til å gå. Jeg startet dagen med trening og jeg ble etter hvert invitert med på middag med noen venner på Solsiden her i Trondheim. Så for min del i dag ble det Ørret til middag, noe som smakte utrolig deilig.

 

Det fristet helt klart med kjøtt, chips og gode dressinger, men jeg har spist så enormt mye denne uka så jeg var nødt til å skjerpe meg. Jeg kjenner jo ikke på sulten lenger, og det sier meg at det har blitt mye mat. Alt for mye mat. Så nå skal jeg bli flink å komme tilbake i rutiner igjen. Det kom en pakke i posten fra NOKA på fredag og den kom som bestilt. Nå skal NOKA være en del av mitt kosthold igjen. Jeg kjenner jeg trives veldig godt med det. Det skader absolutt ikke å få noen sunnere alternativ igjennom en dag.

 

Sponset innlegg.

 

Etter middagen ble det en gåtur hjem. Været var såpass fint så jeg gikk langs med sjøen med ei venninne. Det var rett og slett nydelig. Jeg er så dårlig til å gå meg en tur og generelt det å benytte meg av naturen. Skal jeg trene så trener jeg med vekter på et treningssenter. Jeg kommer aldri på det å gå en tur, med mindre noen spør. Kanskje det er Pokemon Go jeg burde laste ned. Jeg ser jo folk som spiller det hele tiden. Jeg har enda ikke blitt med på den trenden.

 

Har du?

 

-Randi Annette-

5 kommentarer
    1. Henriette Celin: Det er nifst å tenke på hvor mye den lille kroppen her greier å spise. Folk ser på meg å tror ikke jeg kan spise mye. Helt til de spiser sammen med meg :på
      Var en hyggelig dag dette ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg