Jeg nyter det før det tar helt av.

Arbeidsdagen er over og jeg synes det passer fint å droppe treningen i noen dager nå i og med at jeg føler meg ikke 110% helt i form. Det er ikke annet enn at jeg kjenner at jeg er litt slapp, men det er nok til at jeg vet at jeg ikke greier å yte så mye på trening. Jeg kan jo ta en rolig økt også, men den tanken har faktisk ikke slått meg. Rolig treningsøkt liksom – det er nærmest uhørt for meg.

Men, jeg unner meg noen dager fri nå, så kommer jeg sterkere tilbake. Jeg tror nemlig jeg har noe spennende å fortelle dere med tanke på trening, men jeg vet ikke så mye om det enda til at jeg tør å si noe helt sikkert.  Så jeg får holde kortene litt tett til brystet en stund til.

 

Når været er skikkelig grisete utendørs, er det ekstra kos å sitte inne i varmen.

 

Jeg nyter virkelig dagene for tiden. Null stress med å må rekke noe, eller det å gjøre noe generelt. Ikke annet enn jobb å tenke på. For om to uker er jeg i gang igjen med studiene, så jeg tror ikke jeg skjønner hvor godt jeg faktisk har det nå. For med studiene er det ikke like mye tid til venner og det å slappe av. Da blir det stort sett jobb og skole – ja, og trening. Jeg skal være skikkelig sosial de ukene før jeg begynner så jeg kan ha litt bedre samvittighet når jeg har det mer travelt.

Og når det gjelder det å være sosial, så får jeg besøk av ei jeg ikke har vært med siden nyttårsaften. Så ja, det er kanskje på tide.

 

 

Håper dere har det bra og at dere ikke regner vekk. Norge på sitt beste, i så fall Sør – Trøndelag.

 

 

Ha en super flott kveld videre.

 

 

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg