En god frokostmorgen.

 

Noen dager en enklere enn andre. Det gjelder også det med å stå opp og komme seg ut av sengen. Jeg er vel strengt tatt ikke alene om den følelsen. I det siste har jeg variert litt når det kommer til frokosten fordi jeg blir så fort lei, men på en annen side så blir jeg samtidig hektet på noe. Det går i havregrynsgrøt eller NOKA musli Jeg var skikkelig giret på peanøttsmør tidligere i sommer, som jeg brukte i havregrynsgrøten min. Og nå er jeg lei av det. Men, det jeg har fått skikkelig smaken på er en kopp te. Det å sitte å spise et frokostmåltid med en kopp te er jo helt fantastisk. Stort sett har det gått i kaffe for min del, men nå har jeg fått smaken på te.

 

Har dere slike perioder selv også kanskje?

 

Sponset innlegg.

 

En kopp te for å varme seg på er i grunn godt både til frokost og til kvelds. Det å krype under et pledd på kveldstid med noe varmt er så utrolig kos synes jeg.

 

 


 

 

Hva foretrekker du til frokost og kveldsmat når det kommer til mat og drikke?

 

 

Følg meg og bloggen tettere, Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Ha en super fin dag.

 

 

#noka #Musli #Nokadietten #diett #trening #muskelmasse #muskler #inspirasjon #oppskrift #tips i#sommer #Peanøttsmør #blogg #Trondheim

-Randi Annette-

 

 

5 kommentarer
    1. Veldig koselig å sitte med en kopp te ja. Gjør det som oftest på høsten og vinteren, men nå nærmer vi oss jo det så (:
      Jeg spiser som oftest skiver med leverpostei på til frokost, eller havrepannekaker med ost ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg