TRIATLON 2016 I TRONDHEIM.

Triatlon i Trondheim er nå over for denne gang. Det var nok en gang helt fantastisk å se på alle de flinke utøverne, og ekstra stas var det å heie på de jeg kjente. Benjamin som dere ser bildet av nedenfor, er min svoger. Han imponerte stort. Jeg er så stolt over at han greide å fullføre.

En kunde av meg som er 40 +, deltok også. Han gjorde det veldig bra. Sist jeg klipte han så sa jeg at jeg skulle klippe håret på en sånn måte at han kom til å prestere veldig bra. Men, æren for en god prestasjon kan jeg nok ikke ta på min kappe, Det er rart hvor mye styrke, og ikke minst vilje enkelte har. Det er helt rått å se på.

 

 

Her kommer Benjamin løpende forbi etter 2,4 km med svømming og 50 km sykling. Bare 12 km løping igjen her. Her gjelder det nok å slå av hodet og bare la kroppen finne en rytme og kjøre på. Her er det nok mye smerte og negative tanker å kjenne på.

 


 

En stolt far som heier og hilser på sin sønn. Et stort øyeblikk.

 

 

 


 

Her kommer Anna i mål. Hun har jeg trent Ju Jitsu med i noen år. Ei rå dame.

 

 

Der er Benjamin snart i mål. Nok et flott øyeblikk av far og sønn.

 

 

Denne følelsen er magisk. Når den var så stor for meg, tør jeg ikke å tenke på hvordan det var for Benjamin.

 

 

Til alle som deltok, gratulerer. Respekt.

 

#triatlon #trondheim #svømming #sykkel #sykling #løping #kondisjon #cardio #kardio #blogg #helse #konkurranse #søndag #august

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg