En stor shoppe alarm.

Nå begynner shoppe alarmen min å lyse. Det vil si i den retning dere naturligvis ikke hadde regnet med med tanke på dagens overskrift. Men, tingen er at jeg har ikke fått shoppet på en evighet. Jeg har virkelig prøvd, men jeg har bare ikke funnet noe jeg har likt. For den feilen at jeg kjøper bare for  kjøpe, den har jeg nå lært av. Det er like kjedelig som å ikke shoppe, faktisk.

 

Sist jeg kjøpte meg sminke for en tusenlapp, var oktober i fjor. Da shoppet jeg masse sminke fra MAC. Men, jeg har siden den gang kjøpt en ny øyenskygge, foundation og mascara. Sistnevnte bruker jeg å kjøpe omtrent hver andre måned. Det er noe jeg bruker opp raskere enn noe annet sminke.

 

 

 

 

 


Også når det gjelder klær så har jeg faktisk ikke funnet meg noe som helst. Jeg jobber på et kjøpesenter, så det er klart jeg har vært i butikkene å sett, men da uten hell. Undertøy er noe jeg har funnet, ellers har jeg ikke shoppet siden desember i fjor. Det er virkelig på tide å finne noe snart. Men, det skal sies at jeg kjøpte meg fire bukser og to overdeler da jeg først fant noe i fjor. Jeg kjenner meg selv rett. Jeg vet jeg ikke finner noe jeg liker med det første, så hvis jeg finner noe jeg virkelig liker, da kjøper jeg det.

 

 

Budsjettet mitt på klær, sminke og sko er skremmende lavt. Men, jeg får absolutt tatt det igjen på andre ting, som for eksempel mat. God mat er viktig for meg.

 

 

Så får vi se da, om det blir noe shopping på meg etter hvert. Hva med deg og din shoppe alarm? 

 

 

#sminke #klær #sko #mote #trend #fashion #bildet #foto #mac #blogg #minmote #fotoshoot #photo #trondheim #shopping #shoppe

-Randi Annette-
 

6 kommentarer
    1. Jeg kjøper meg sjeldent mye klær og sånt. Men når jeg først gjør det, går det en del penger. Det er som oftest etter bursdag, julaften og i sommerferien, så jeg føler det går greit (:

    2. så fin sminkelook:D u are and look georgeus <3 og så flink du er som har så lavt budsjett på sminke, klær osv, og prioriterer de viktigste tingene. fine innkjøp.
      elsker mac det er verdt pengene og er av høy kvalitet.

    3. eveliin: Så snill du er 🙂 Ja, jeg har nok av utgifter med tanke på at jeg eier leilighet selv og studerer. Men, det er absolutt på tide å unne meg noe klær, men jeg må bare finne noe 😀 Klær blir fort ødelagt på jobb også, da jeg er frisør.

      Mac er veldig bra. Så det at jeg bruker litt penger på en gang går fint, når det ikke går tomt med det første 😉

    4. ja, men ikke bruk de fineste klærna på jobb. viktig og unne seg selv noe både for å føle seg bra og for selvbildet. det er ikke bare du som skal gjøre folk fine, du må huske og tenke på deg selv i blant også.
      <3

    5. eveliin: Der traff du spikeren på hodet, og vel så det. Du har så rett <3 Jeg har nok mistet meg selv litt der. Setter ikke meg selv først, for å si det sånn.

      Takk, snille du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg