Fotoshoot og hårfarging.

 

Jeg elsker å ta med kundene mine på en fotoshoot når sjansen byr seg. Det er ti ganger mer moro å ta bilder av andre enn meg selv. Jeg trives foran kameraet selv også, men da er det avgjørende at det er en fotograf bak kamera og ikke en amatørfotograf som meg. Jeg tar bilder med selvutløseren når jeg tar bilder av meg selv, så det blir ikke like gøy.

 

Jeg klipte henne på mandag denne uken og i dag farget jeg håret hennes. Men, hva gjorde jeg med fargen?

 

Legg merke til den kule genseren.

 

Sist gang hun vasket det, var mandag da jeg klipte det. Det blir litt slappere krølltegning etter noen dager, men jeg elsker håret hennes uansett. Jeg elsker å jobbe med krøller.

 

Så hva tror dere at jeg gjorde? Gjorde jeg henne lysere? Mørkere? 

 

Sleng igjen en kommentar, så kommer resultatet på bloggen om litt.

 

 

 

-Randi Annette-
 

9 kommentarer

Siste innlegg