Endring av planene.

I kveld skulle jeg på konsert med ei venninne/ medarbeider, men jeg følte meg plutselig ikke så bra. Jeg begynte å kaldsvette, hodepinen kom snikene og sist men ikke minst – kvalmen. Ikke nok med at jeg skal føle meg små shabby, men jeg måtte bare droppe å dra på konsert. Det var mer som skikkelig kjipt. Jeg går jo aldri på konserter, og når sjansen var der, ble det ikke noe av.  Typisk.

Nå er det bare en ting som gjelder, og det er å slappe av og bli frisk til i morgen. Da er det en ny dag på jobb, og jeg skal på jobb. Så enkelt er det. Min kos i kveld blir pepsi max og TV.

 

Her skal jeg ligge i kveld med en boks pepsi max i hånden.

 

 

 

 

Dette er digg, og i så fall en fin trøst med tanke på at det blir hjemmekveld. Helsa kommer først.

 

 

Hva gjør du i kveld?

 

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Uff, er så kjipt det. Å bli dårlig og gå glipp av kjekke ting :-/
      Håper likevel du får en fin kveld (:
      I kveld koser jeg meg med god mat og serie med kjæresten ^^

    2. Jeg sitter og koser meg med fyr i peisen på Mausund. Venter på høstens første storm. Håper den kommer. God mat og drikke og bare kos i sofaen for meg også. God bedring, Randi Annette <3 Kos dæ !!!

    3. Ann Karin Ellevseth: Så hyggelig at du stakk innom å la igjen en kommentar til lille fadderbarnet ditt 😉
      Ja, det blåser godt her også, så jeg kan tenke meg det rister godt i husene der hjemme 🙂 Kos deg du også. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg