Dagens frokost.

God søndag alle sammen.Frokosten ble litt sen i dag ettersom jeg sov til klokken var kvart over ti. Jeg våknet klokken åtte, men jeg fikk heldigvis til å sove igjen. Formen føles i grunn ikke noe bedre, noe som er kjempe kjipt, men det er ikke noe å gjøre med. Men, en god frokost kunne jeg i så fall kose meg med. Denne uken har jeg variert mellom NOKA musli og hjemmelagde knekkebrød til frokost. Oppskriften på knekkebrødene finner dere her.

 

Sponset innlegg.

 

1 Dl ekstra lett melk og en pose NOKA musli – en sunn frokost.

 

 

 

Dette er ikke nødvendig, men selv synes jeg druer er godt å tilsette, så det gjorde jeg nå når jeg hadde det tilgjengelig.

 

Ellers håper jeg at dere er friske og raske. Ha en fortsatt fin helg.

 

#noka #Musli #Nokadietten #diett #Druer #frukt #knekkebrød #hjemmelagd #inspirasjon #oppskrift #tips #blogg #Trondheim

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg