Ginger goes blond.

Det er ikke snakk om ginger sånn bokstavelig talt, men denne kunden sliter med litt det samme som jeg selv gjør når det kommer til håret. Mitt hår er også slik at det blir veldig fort oransje/ gylden etter hvert. Bleking blir naturlig gulere med tiden, så her var det om å få fargen kaldere og renere.

 

En brunfarge med en kombinasjon av varme og kalde pigmenter ble påført i bunnen og bleking ble påført i lengder og spisser for å lysne.

 

For å se kunden jeg farget rosa, trykk her.

 

Før

 

Etter

 

Korrigerte med kalde pigmenter for å få vekk det varmeste i lengder og spisser.

 

Overgangen ble også veldig jevn. Håret ble ikke klippet denne gangen, men pleieprodukter fra Joico K-Pak ble med henne hjem for å styrke og bygge opp håret etter denne kjemiske prosessen.

 

 

 

 

Så nå er det om å gjøre hjemmeleksen så fargen holder seg fin. Hva med deg? Er du klar for å gå lysere, eller går du for noe mørkere mot høsten?

 

 

Følg meg og bloggen tettere, Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

Ha en super fin dag.

#blond #ombre #joico #hår #mote #trend #fashion #stil #foto #photo #hairstylist #stylist #høst #frisør #modell #model

 

-Randi Annette-

 

8 kommentarer
    1. Linda: Tusen takk:) Ja, det er greit å få litt hjelp til dette hos frisøren 🙂 Mange har hørt om lilla sjampo. Det mange ikke vet er at de er nødt til å bruke lilla balsam i tillegg for å oppnå 110% resultat.

    2. jeg holder meg som jeg har blitt nå. Ombre med blond og brun, men skal få det sånn kald grått 😀 synes det er så fint. Så holder på med å bruke både fudge lillashampo og kurer nå 😀

    3. Evelin: Jeg har også en svak ombre. Synes det er fint og naturlig 🙂 Pluss at håret mitt har vært igjennom en reise før med mye bleking og lignende :p Husk å kure håret ditt da det kommer til å bli tørt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg