Helgemodus.

God morgen peeps. Jeg er i helgemodus og det utrolig godt. En deilig følelse og pakke en bag med mye mer enn hva jeg har bruk for, for så å reise langt uti havet. Det en en digg følelse det. Det er meldt opp til sterk kuling i morgen, så det blir ekstra stas å kose seg innendørs.

Med å kose seg innendørs, så mener jeg da å studere. Norskbøkene mine er med og jeg har masse jobb i vente. Jeg må øve på å skrive gode tekster som har akkurat den skrivemåten og akkurat den sjangeren. Fortsatt mye å lære, men viljen er der. Og med god vilje, kommer man langt.

 

 

Jeg har i grunn mye å se fram til i den tiden som kommer. Helg og reise, ny uke der jeg endelig skal få begynne på med trening igjen og reise til Gdansk. Dette må da bli en fin høst, vel?!

 

Hva med deg? Er det fullt kjør med studie og jobb? Skal du på en romantisk eller en spennende reise? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

 

-Randi Annette-

8 kommentarer
    1. Skal selv kose meg med nynorsk innendørs, hehe. Studerer nemlig nynorsk som privatist nå, og har eksamen 28. november (:
      Skal kanskje en tur til Sverige med familien i høstferien, så det blir nok kjekt ^^

    2. Henriette Celin: Ja, hvordan går nynorsken? Jeg har bare en ting å si når det gjelder det : Jeg har mye å lære 😉

      Jeg kunne ha tenkt meg en tur til Sverige selv også egentlig 🙂 God helg.

    3. SV: Føler det går fremmover, husker en del ting heldigvis og har begynt å skjønne noen av reglene for bøying og sånn. Er dessverre veldig mange regler og ting å huske da, så tror jeg må sette meg ned å planlegge hva jeg skal øve på og kunne når. Å ha delmål, for det tror jeg er lurere enn det jeg gjør nå ;-P
      Alltid kjekt med sverigetur, hehe. God helg til deg og (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg