Jeg stresser mindre.

Noe sier meg at jeg har blitt mer avslappet med årene. Jeg er ikke like A4 som jeg kanskje en gang var. Da snakker jeg om dette med å hele tiden ha full kontroll. For en uke siden satt nemlig jeg og kjæresten min å bestilte oss trur til Gdansk. Like etter at alt var betalt, slo det meg at vi nå var i år 2016 og at det nærmet seg høst.

 

Jeg fikk en følelse av at passet mitt nærmet seg det stadige der at jeg måtte skaffe meg et nytt. Og jada. Magefølelsen løy ikke denne gangen heller. Så det skal jeg fikse på politistasjonen om en times tid. Heldigvis så går det ikke så lang tid å få dette nå i denne perioden av året. 

 

 

Jeg har nemlig i alle år hørt fra familie og venner at jeg stresser for mye. Og det er jo slettes ikke bra. Jeg var den jenta som pakket til sydenreise to til tre uker før jeg skulle reise fordi jeg var redd for å glemme noe. Samtidig som jeg gledet meg veldig til reisen. Jeg la veldig mange planer på en og samme dag, og uke for den del, for å rekke over flest mulig venner. Jeg skulle ha tid til alt, og alle.

 

Nå har jeg i de senere årene blitt veldig flink med å ikke stresse, noe jeg anser som bra. Så klart er det litt sløvt å ikke passe på dette med pass før en reise, men jeg tenker at det ordner seg. Det er i så fall ikke noe å stresse over. Det er enda tre uker til jeg skal reise, så dette er null problem, tenker jeg.

 

Hva med deg? Stresser du som aldri før, eller har du alltid vært den avslappende typen?

 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Jeg føler egentlig jeg er midt i mellom. Jeg pakker noen dager i forveien, men har en del ting planlagt i hode lenger før. Men jeg stresser sjeldent med det. Jeg lager meg en pakkeliste og følger den. Ellers er jeg ganske rolig før reiser (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg