En flittig student og husmor.

God morgen. Eller, det er vel kanskje litt sent for noen at jeg sier det først nå. Selv startet jeg dagen min klokken halv ni i morges, og har siden da jobbet med studiene. I omtrent to timer, for å være presis. Om det går så det suser, skal jeg ikke si noe på, men det går i så fall framover. Jeg gjør i så fall så godt jeg kan. Oppgavene for denne uken var jeg ferdig med i går, men jeg har en stor skriveoppgave som skal leveres dagen etter jeg kommer hjem ifra ferie, så jeg er nødt til å jobbe flittig nå, så jeg slipper å bruke så mye tid på lekser i ferien. 

 

Det er jo godt å ha ferie når det er ferie.

 

Ellers har morgenen gått i husarbeid. Vasking av klær og kopper. Så det blir ekstra hyggelig å komme hjem i kveld etter jobb. Rot gjør meg litt små gal og stresset, så det beste er å ha det så ryddig som mulig.  I så fall når det er så mye ellers som skjer. 

 

Ekstra hyggelig var det å få meldinger fra venner og bekjente at teksten min “gi litt mer faen”, var å finne på Adressa.no i dag. For jeg tror faktisk på det at det er utvilsomt mange som har et usunt forhold til mat i dag. Gå inn å les, om du ikke har gjort det allerede.

 

 

Ønsker dere ellers en flott dag videre.

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg