Fotoshoot og utskeielse.

Det første som slo meg nå, var at dette var et svært bildet. Og det var ganske så oppi trynfjøla mi også. Dette bildet er jo ett år gammelt, faktisk over det. Jeg begynner å bli tom for bilder til denne bloggen, og noe sier meg at jeg må avse tid til en fotoshoot eller to. Det er bare det, at det er morsommere å ha en shoot sammen med noen, enn å holde på alene. Med mindre jeg kjeder meg ekstremt mye og kan finne på det å tørke støv av kamerastativet mitt.

 

 

Det var det jeg hadde å si om foto for i kveld. 

 

Apropos det at jeg har skrevet et innlegg som nå har vært i media, så har jeg fått mange tilbakemeldinger fra kunder i dag. Bare positive, heldigvis. Og jeg skal fortelle dere at jeg etter middagen i kveld spiste en is av typen Sandwich. Den er rett og slett dritgod. Og usunn – ja, skikkelig usunn. Jeg har gått å tenkt på muffins i hele ettermiddag, men jeg kom på at jeg hadde en is i fryseren, så da nøyet jeg meg med den.. Godt var det også.

 

Så dette var kveldens info om fotoshoot og utskeielse. Jeg må få tatt en en fotoshoot før eller senere. Kanskje dere har noen innspill til hvilke bilder jeg skal ta? Er det trening eller mer mot mote? Sleng igjen en kommentar.

 

 

Ha en god kveld.
 

6 kommentarer

Siste innlegg