Gerilja intervaller og rabattkode.

Jeg trodde ikke jeg skulle si det, men det å løpe på mølla i dag var faktisk utrolig godt. Lårene mine er så støle etter treningen på onsdag, så det å løsne opp med litt cardio var slettes ikke feil. Det ble ti minutter, så dere ikke tror jeg skryter på meg timesvis med cardio, for det har nemlig ikke jenta her noe lyst til.

 

Det ble 50 minutter med styrketrening, og 10 minutter med gerilja intervaller. Økta startet jeg med dype, og greit tunge knebøy, og avsluttet økta med en annen form for knebøy med manualer. For å se video, sjekk instagram, @Randiae, eller klikk på “følg meg” og finn instagram her på forsiden på bloggen.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

 

Tre ganger har jeg trent så langt denne uken. Det er jeg veldig fornøyd med. Så får vi se om studiene tillater det at jeg trener litt på søndag.

 

Lyst på spreke farger på dine treningsklær? Besøk www.brazfit.no og få 15% på alle kjøp. Bruk min rabattkode, randiae15

 

 


 

Men, nå skal jeg straks sykle til jobb. Det er trening i det også. Eller, lett trim for min del i så fall. Ønsker dere alle en fantastisk fredag og ei god helg.

 

 

#trening #trim #cardio #geriljakardio #gerilja #styrketrening #Trondheim #Kondisjon #knebøy #Rumpe #Treningsklær #treningsblogg #blogg

-Randi Annette-
 

3 kommentarer
    1. Stilig treningstights! og så flink du har vært med treningen i dag. Skal selv ha en yoga økt nå snart. Vet ikke helt hva jeg skal trene, men blir nok en økt for hele kroppen ^^
      Kos deg på jobb!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg