Morgentrening og fotoshoot

Klokken ringte 07.00, men jeg kom meg ikke opp av sengen før nesten en time etterpå. Litt trøtt, kan du si. Pluss at det lå en stk kjæreste ved siden av meg som ikke hadde lyst til å stå opp med det første. Så da ble det vanskelig for meg også. Vanligvis står jeg opp tvert alarmen ringer, etter å ha sjekket instagram og facebook, og ja, det er en stygg uvane jeg har. Men, jeg er klar over det og jeg jobber med å slutte med den type avhengighet, selv om jeg tror det bare handler om å få ligge litt til.

 

Jeg startet dagen med litt knipsing av bilder og der jeg fikk litt hjelp i ett minutt. Kjæresten min hater å ta bilder av meg, eller generelt bilder. Så det er ofte et ork for han. Men, når han er kjæreste med en blogger, må han bare regne med det.

 

Klærne er sponset av Brazfit. Bruk rabattkoden min, randiae15 som gir 15% på hele nettbutikken deres.

 

 

 

En lett oppvarming med to pullups. Ja, det ble nemlig kun to da han bak kameraet ba meg om å bli ferdig så vi kunne dra på trening. He he- ja, jeg må faktisk le litt. Det er litt synd på han. Neida, jeg synes egentlig ikke synd på han. 

 

 

 

Treningen i dag besto av øvelser som hovedsaklig gikk på rumpe, men det ble andre øvelser på underkroppen også. Det ble filmet noen øvelser som etter hvert blir å finne på instagram, @randiae.

 

Ønsker dere alle en nydelig dag videre.

 

#trening #treningsklær #tights #sponset #reklame #fotoshoot #foto #bilder #blogg #instagram#inspirasjon #motivasjon #helse

-Randi Annette-

10 kommentarer
    1. Et kjempeflott sett! haha, kjenner meg igjen der. Kjæresten min liker heller ikke å ta bilder av meg eller bilder generelt. Så jeg spør alltid veeeldig fint når jeg trenger hjelp fra han 😉
      Ha en fin dag 😀

    2. Henriette Celin: Ja, jeg må også det. Manner meg opp skikkelig, også spør jeg med babystemme for da kjefter han ikke så veeeeldig. Ellers, kan han være litt streng med meg. Det hjelper å ta rundt han å kysse han på kinnet å si så flott han er. For så å spørre 😀 haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg