Bare et blogginnlegg.

Det er ingen tvil om at jeg er en helt om dagen og ikke kvelden. Jeg var kjempe trøtt da klokken ringte 06.45, men jeg kommer meg alltid opp. Om det er for å trene eller det å starte dagen med jobb – null problem. I kveld er er skikkelig trøtt og jeg har ikke så veldig lyst til å trene eller gjøre noe som helst. Og det er helt greit. Treningssenteret er så fullt så sent på kvelden også, så det blir bare å gå rundt å vente eller det å halvere programmet fordi det tar alt for lang tid å få det fullført. Så da setter jeg meg godt til rette i sofaen etter å ha vært flink med lekser.

 

 

Jeg vet ikke om det er været, mørket eller at jeg rett og slett er sliten, som gjør at jeg holder på å sovne så tidlig. Eller om det er lesingen om etos, patos og kairos. Jepp, det er dette jeg piner meg igjennom nå om dagen. Og jeg husker ikke forskjellen. Noe som i seg selv er litt komisk. Men, sånn er det når man må pugge for å huske. 

 

Og nå blir det en del snakk om skole her på bloggen. Det er ikke meningen å bli for ivrig på å skrive om fag og skole her på bloggen. Det er ikke det bloggen her er til. Men, noen ganger blir det sånn. Det er tross alt en del av livet mitt for tiden. Jeg har faktisk tenkt å komme litt studietips her på bloggen etter hvert. Det kan igjen gi meg selv litt motivasjon. Håper jeg da. 

 

Ellers vil jeg ønske dere alle en fin kveld. Slapp av, nyt og kos deg resten av kvelden. Det er ikke krise dersom man slapper av litt ekstra inni mellom.

 

-Randi Annette-

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Du er flink med studiene da ^^
      Men som du sier, litt pauser og avslapping i mellom ting er ikke dumt. Har selv øvd til en forestilling med Vennebyen jeg har på torsdag. Fy så mye vanskeligere det er en jeg trodde, haha. Men veldig gøy, og jeg lærer fort. Kan dansene, men ikke all regi helt enda (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg